Opleidingsmodules
Groei begint bij kennis. Onze klassikale opleidingen en 'in company' trainingen vormen hiervoor de best mogelijke basis.
De complete verkoopcursus & DiSC
Je verkoopgesprek zo afstemmen op de aankoopmotieven van je klant. Als je de klant bestookt met verkoopmotieven die niet matchen met zijn aankoopmotieven, dan ben je je klant aan het vervelen. Hier leer je dit echt af te stemmen rekening houdend met zijn DiSC voorkeursgedragsstijl. In deze cursus word je DiSC profiel bepaald en hoe je met deze methodologie aan de slag kan gaan. Een training op hoog niveau. Zowel voor junior als senior verkopers. De meest volledige verkoopcursus onmiddellijk toepasbaar in de praktijk.
Leiding geven
Een team aansturen en alle neuzen in dezelfde richting krijgen is niet evident. Differentiëren qua leiding geven op basis van uw medewerkers, zowel qua feedback als taakverdeling is een must. Je stijl van leidinggeven aanpassen aan de motivatie en competenties van ieder, leer je in deze module.
Assertieve communicatie
Heb jij ook moeite met 'neen' zeggen en geraak je steeds opgezadeld met extra taken? Je leert je grenzen te stellen maar wel met respect voor de ander en rekening houdend met de relatie op lange termijn. In deze module leer je de juiste communIcatietools te gebruiken op het juiste moment.
Salestechnieken
Niet opdringerig overkomen maar toch verkopen... een utopie? Toch niet! Hier leer je hoe je verkoopgesprek een aangename communicatie wordt met de klant. Je zorgt ervoor dat je de klant begrijpt, geen monoloog afsteekt en het juiste product, of zelfs meer producten als oplossing kan voorstellen.
DiSC
Ontdek tijdens onze DiSC training welke successen er te behalen zijn wanneer we ons gedrag en onze communicatie kunnen aanpassen aan die van anderen! Leer niet alleen om collega's of klanten beter te begrijpen, maar ook om slim in te spelen op de onderlinge verschillen in gedrag.
DiSC (version Française)
DiSC est un système basé sur des préférences psychologiques.Tout le monde n'a pas les 4 couleurs en soi, mais a généralement 1 style préféré. Cette préférence détermine notre façon de penser, de communiquer et de travailler.
Verbale agressie
Klanten zijn de dag van vandaag mondiger, verbaal sterker en zelfs agressief. Hier leer je omgaan met die verbale agressie om een heel eenvoudige manier. Deze module is een doe-module, omdat telkens weer verbale agressiviteit je overvalt.
Klachtenbehandeling
Verstomd staan door een agressieve uitval van een klant met een klacht... het zal je maar overkomen. Nochtans bestaat er een heel simpele manier voor, maar je moet deze je eigen maken. In deze module, een echte doe-module, leer je deze techniek onder de knie te krijgen. Van een klant die een klacht met agressie formuleert ombuigen naar een vriendelijke, niet agressieve klant.
Conflicthantering en bemiddeling
Omgaan met conflicten, meningsverschillen, spanningen. Hoe kan ik op een assertieve manier en zonder aanvallend over te komen omgaan met deze situaties?
Presentatietechnieken
Voor velen is het geven van een presentatie of het toespreken van een groep een stressvolle aangelegenheid. Dankzij deze opleiding ontpop je jezelf tot een begeesterd spreker en leer je in te spelen op onverwachte situaties. Presenteren kan je leren.
Vergadertechnieken
"Time is money" en vergaderingen zijn vaak een bron van ergernis. Deze opleiding leert jou om dit bij de bron aan te pakken. Efficiënt vergaderen.
Time management
"Time is money" en vrije tijd is goud waard. Velen onder ons ervaren dat op het einde van de dag amper de helft gerealiseerd werd van wat gepland stond. Deze opleiding leert je zeer specifiek de oorzaken daarvan te detecteren én aan te pakken. Timemanagement zorgt ervoor dat je meester wordt van je tijd.
Onderhandelingstechnieken
Er is sprake van succesvol onderhandelen wanneer beide partijen het gevoel hebben een win-win situatie behaald te hebben. Als je niet weet wat je tegenpartij wilt bekomen, bemoeilijkt dat je onderhandeling. Je leert ook de verschillende onderhandelingsstrategieën toe te passen in verschillende situaties. Structuur in je onderhandeling brengen.
Telefonische prospectie
Vaak staan mensen weigerachtig tegenover telefonische prospectie. Doch is dit een heel sterk middel om te prospecteren. Door heel eenvoudige tips en tricks leer je in deze praktijkgerichte module hoe je het best 'binnenkomt' bij je prospecten.
Social media video marketing - vervolgmodule
Ben je al een 'krak' in social media, maar wil je de finesse onder de knie krijgen... deze module geeft je diepgaandere tips en tricks om nog efficiënter volgers te bekomen, ambassadeurs te verkrijgen, en meer potentiële klanten te werven.
Starten met vloggen
In deze opleiding leer je vloggen, m.a.w. hoe video's van jezelf opnemen, of laat opnemen. Leer je tips & tricks van hoe je jezelf best op video plaatst. Welke teksten slaan aan, welk materiaal gebruik je best en hoe.
Workshop social media: scoren met LinkedIN
Leer LinkedIn inzetten bij het behalen van uw commerciële successen!
Workshop social media: meer omzet met Facebook
Leer hoe je Facebook kan gebruiken om je omzet te verhogen!
Digitale marketing
Krijg je digitale marketing volledig onder de knie en voer zelf de aanpassingen uit die je op dàt moment nodig acht.