Klachtenbehandeling en tegenwerpingen

INTRODUCTIE

Deze cursus in aangewezen voor personen die te maken hebben met personen die hun ongenoegen uiten, klachten formuleren.

DOELSTELLING

Over de doelgerichte communicatieve vaardigheden beschikken om constructief om te gaan met ontevreden klanten. Agressie doen dalen.

Dit is een opleiding waar de investering onmiddellijk rendeert omdat de training heel praktijkgericht wordt gegeven.

INHOUD

  • Hoe inspelen op gevoelens en agressie.
  • Hoe omgaan met verbaal agressieve klanten.
  • Hoe reageren op tegenwerpingen.
  • Hoe omgaan met klachten 

PRAKTISCHE INFO

  • Vrijdag 20/11/2024 van 9-16h
  • INVESTERING: 350€ excl. BTW, €245 met tussenkomst KMO portefeuille. 
  • WAAR: Goedehoopstraat 21 (Walls), 2000 Antwerpen. Q-parking op de Vlaamse Kaai.


  • DOCENT

Serge Dal Bosco heeft sinds 1993 ervaring als trainer in communicatie en verkooptechnieken.Serge is sinds 2011 gecertifieerde DiSC trainer en sinds 2022 als eerste in België gecertifieerde MapsTell trainer. Hij past zich volledig aan, aan jouw persoonlijkheid, gedragsstijl en grenzen zodat je zoveel mogelijk uit deze training haalt binnen een veilige omgeving.


Klachtenbehandeling en tegenwerpingen

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x