Mystery shopper Brussel

Mystery visits in regio Brussel?

Welkom bij LifeKompas


'Shop-2-date': uw mystery shopper in functie van de ultieme klantenbelevenis!

Stay Focused wordt geleid door Vicky De Keersmaeker. Serge Dal Bosco staat aan het hoofd van Lifekompas. Beiden hebben zich steeds afzonderlijk ingezet ter ondersteuning van anderen. Vicky ontwikkelde zich tot een experte in klantenservice en -binding. Serge is een ervaren trainer en coach in communicatie, sales, marketing en management. 

Vandaag de dag bundelen zij de krachten in functie van de ultieme klantbeleving. Door mystery visits direct te koppelen aan gepersonaliseerde trainingen en opleidingen ondersteunen we ondernemers om op een succesvolle manier mee op de kar van de toekomst te springen!

Investeren in de toekomst is investeren in mensen!

Deze voordelen heeft shop-2-date voor u in petto:

  • Gebundelde expertise en know-how
  • Efficiënte en oplossingsgerichte acties
  • Snelle zichtbare resultaten
  • Persoonlijke en betrouwbare service
  • Korte en krachtige communicatielijnen
  • Snel inzicht op knelpunten dankzij mystery visits met klantenkompas
  • Kennis - Kunde - Actie
  • Meer werkvreugde
  • Meer klantenconnectie en community
  • Meer klantentevredenheid en -ervaring
  • Nieuwe inzichten en ideeën

shop-2-date missie

Shop-2-date is er voor ondernemers die up-to-date willen blijven bij het creëren van de ultieme 'customer journey'!

Het retail landschap evolueert sneller dan ooit en het inspelen op veranderende klantbehoeftes, digitalisering of nieuwe trends wint met de dag aan belang. We dienen voortdurend de vinger aan de pols te houden en de voeling met de markt te bewaken. Dit betekent niet alleen dat prioriteiten voortdurend kunnen wijzigen, maar ook dat het detecteren van de juiste opportuniteiten op het juiste moment belangrijker is dan ooit. De ondernemingen die zich het best weten aan te passen aan onze snel veranderende wereld bewijzen immers de meest succesvolle te zijn.

In het streven naar een maximale ‘customer experience’ is het voor ondernemingen echter niet altijd makkelijk om het overzicht te bewaren en de juiste koers te bepalen, terwijl het nochtans van cruciaal belang is voor het voortbestaan van de fysieke winkel.  Hoe verover ik nieuwe klanten? En hoe houd ik deze ook nog eens aan boord? Om die reden ontwikkelden wij shop-2-date met een mystery shopper: de ultieme checklist om na te gaan hoe up-to-date ùw onderneming op dit moment is. Een degelijk inzicht is de basis voor vooruitgang. 

Waar velen echter ophouden bij analyse, kiezen wij er met ‘shop-2-date’ doelbewust voor om een constructief vervolgverhaal te bieden: aan onze grondige analyse d.m.v. een mystery shopper koppelen wij direct concrete stappen! Nooit eerder waren opleidingen en trainingen zò 'to the point'!

mystery shopper Brussel


Jouw shop-2-date team in Brussel

Samen zijn we méér dan de som van de delen!

Vicky De Keersmaeker en Serge Dal Bosco liepen elkaar –gelukkig zonder verwondingen- ongeveer een jaar geleden tegen het lijf. Hun respectievelijke vakgebieden deden hen in eerste instantie niet vermoeden dat hun raakpunten zo talrijk zouden zijn. Maar dat uitgerekend die verschillende ervaring complementair en bijzonder waardevol was, stond meteen als een paal boven water.

Als ‘experten ter zake’ en geboren leidinggevenden haalden ze beiden hoofdzakelijk hun voldoening uit de successen die ze ànderen konden helpen boeken. Dat het geheel meer is dan de som van de delen, valt bij Shop-2-date dan ook meteen op!


Vicky De Keersmaeker


"Ik zette reeds op jonge leeftijd mijn eerste stappen in de ondernemerswereld. Mijn buitengewone passie voor mensen én mijn uitzonderlijk brede interesse deden mij de uitdagingen opzoeken in zeer uiteenlopende sectoren, waardoor ik ook heb leren samenwerken met verschillende soorten mensen. Dit was niet altijd even makkelijk, maar ontegensprekelijk een ware verrijking. 

Enkele jaren geleden bood de mogelijkheid zich aan om voor een grote Belgische keten voltijds als mystery visitor aan de slag te gaan. Vanuit de sterke overtuiging dat mijn bezoeken, rapportages en gerichte adviezen een win-win situatie konden betekenen voor alle betrokken partijen, werd het idee voor mijn eigen bedrijfje geboren. Door tools aan te reiken die werknemers konden motiveren en door ondernemers vanuit een ander perspectief inzicht te geven in hun onderneming, was ik in staat mensen vleugels te geven. Daar doe ik het voor!"

shop-2-date team: mystery shopper én training klantenbeleving in Brussel

Serge Dal Bosco


"Aan het begin van mijn carrière combineerde ik een baan in de zorgsector met een commerciële bijverdienste. Al gauw kwam ik er achter dat ik energie haalde uit verschillende soorten uitdagingen en de interactie met mensen. Mijn sterke gedrevenheid maakte dat ik later als zelfstandig ondernemer verschillende zaken oprichtte en uitbaatte. De ervaring die je daarmee opsteekt, neem je sowieso mee bij al je volgende stappen.

Vanuit de intense samenwerking met mensen ontdekte ik reeds heel vroeg dat mijn passie bij het lesgeven lag. In 1997 ging ik aan de slag als trainer/coach bij een financiële instelling. Twee jaar eerder was ik reeds begonnen met les te geven in avondschool, richting marketing en sales. In 2011 behaalde ik mijn certificatie als DiSC trainer. De DiSC methodologie pas ik sindsdien consequent toe bij quasi alle opleidingen. 

In 2015 richtte ik LifeKompas op omdat ik honger had naar meer. Ik wilde meer doen dan gewoon lesgeven. Ik wilde ondersteuning bieden in de meest brede zin van het woord. Met communicatie als rode draad help ik ondernemers groeien op vlak van marketing, management en sales. Aangezien elke ondernemer ook gewoon 'mens' is, bewijzen de vaardigheden, die we binnen het professionele domein samen trainen, tevens hun nut op persoonlijk vlak. 

Kennis - Kunde - Actie is de slogan die ik voor LifeKompas bedacht: een korte theoretische basis wordt omgezet in praktische vaardigheden. Door deze vaardigheden intensief in te oefenen worden ze een attitude of kunde. In de praktijk ondersteun ik daarom héél actiegericht. De transformatie die ik mensen zie doormaken, zowel klassikaal als op de werkvloer, geeft mij telkens opnieuw een voldoening en boost die ik niet kan beschrijven..."


Hun complementariteit komt met name binnen Shop-2-date erg van pas. Vaak laat men mensen na mystery visits in de kou staan, maar bij Shop-2-date wordt er een constructief vervolgverhaal geboden dat mensen doelgericht helpt groeien.

Benieuwd naar de training na een mystery shopper in Brussel?


Werkwijze shop-2-date in Brussel

De shop-2-date formule bestaat uit een vast en variabel gedeelte:

Een mystery shopper biedt in eerste instantie de mogelijkheid om de huidige winkelbelevenis in kaart te brengen. Tijdens de mystery visits in regio Brussel leggen we de focus op zorgvuldig geselecteerde criteria, die in overleg en afhankelijk van uw specifieke situatie steeds aangepast of uitgebreid kunnen worden. Dankzij deze methode zijn wij in staat om snel én concreet inzicht te verschaffen in waar het groeipotentieel zich bevindt en welke pijnpunten de eventuele verdere ontwikkeling in de weg staan.

Op basis van deze analyseresultaten bent u in staat het variabele gedeelte zélf in te vullen. Wij bieden verschillende trainingsmodules aan, waarvan u er vier uit kan kiezen die het meest aansluiten bij uw noden. Om maximale resultaten te boeken aan de hand van de variabele modules, wordt in het zogenaamde 'vaste deel' van het shop-2-date pakket standaard een salesgerichte communicatietraining voorzien. Wil u vervolgens aanpassingen doorvoeren op vlak van de winkelinrichting of de werkprocessen? Heeft u nood aan individuele coaching? Of vindt u training van uw salesteam op dit moment meer aan de orde? U beslist het helemaal zelf! ‘Shop-2-date’ ondersteunt u in de meest brede zin van het woord. Persoonlijk, constructief, doelgericht én ‘up-to-date’!



Interesse in het mystery shopper - aanbod van LifeKompas regio Brussel?

Mystery shopper Brussel

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x