ik schrijf me in voor

Verkopen op hoog niveau

Verkopen op hoog niveau betekent weten hoe de klant wilt benaderd worden. Je leert de juiste vragen te stellen om sneller te weten te komen wat de klant wil.

Assertief communiceren

Opkomen voor jezelf, durven neen zeggen, je mening uiten zonder te kwetsen. Door het gebruik van ‘ja maar…’, hoort men enkel de ‘ja’ en zit je opgeschept met dingen dat je niet wilt.Tijd hebben voor mekaar zodat beide partijen luisteren naar elkaar en… wat doe je als iemand in emotie schiet. In deze cursus krijg je een plateau van tools aangereikt dat je kan gebruiken om efficiënter te communiceren.

Salestechnieken

​Door de woordenvloed van de verkoper, gaat de klant vluchten. Een verkoper die de aankoopbehoefte niet kan detecteren maar de klant overdondert met verkoopmotieven die niet afgestemd worden op de klant, zorgt ervoor dat de klant niet koopt.

DiSC kleurentraining

De DiSC kleurentraining is een wetenschappelijk onderbouwde persoonlijkheidstest, die gebaseerd is op de psychologische voorkeur van 4 soorten gedragsstijlen. Deze worden voorgesteld door 4 kleuren : rood (dominant), geel (invloedrijk), groen (stabiel) en blauw (conscentieus). Niet iedereen heeft de 4 kleuren in zich maar heeft wél meestal 1 voorkeursstijl. Deze voorkeur bepaalt onze manier van doen, denken, communiceren en werken. Het bepaalt ons gedrag, maar ook onze houding ten opzichte van anderen.

Verbale agressie

Omgaan met verbale agressie

Klachtenbehandeling

Hoe ga ik om met klachten en tegenwerpingen?

Conflicthantering en bemiddeling

Omgaan met conflicten, meningsverschillen, spanningen. Hoe kan ik op een assertieve manier en zonder aanvallend over te komen omgaan met deze situaties?

Leiding geven

Leiding geven is niet vanzelfsprekend. Hoe motiveert u uw werknemers? Hoe zorgt u ervoor dat er een goede werksfeer ontstaat? Dit traject zorgt ervoor dat u niet alleen de kennis opdoet, maar het ook in de vingers krijgt door oefening.

Presentatietechnieken

Voor velen is het geven van een presentatie of het toespreken van een groep een stressvolle aangelegenheid. Dankzij deze opleiding ontpop je jezelf tot een begeesterd spreker en leer je in te spelen op onverwachte situaties.

Social media video marketing - startersmodule

Hoe springt u eruit en zorgt u ervoor dat uw social media kanalen de klant kunnen overtuigen uitgerekend voor u te kiezen?

Communicatief salestraject

Sterk, professioneel en vriendelijk overkomen bij uw klant doet wonderen! Bewust omgaan met het totaalplaatje van ‘wat u zegt’, ‘hoe u het zegt’ en ‘hoe u overkomt bij de klant’ is van cruciaal belang om een langdurige klantrelatie op te bouwen!

DiSC training

Mindful communicatie

Lees hier waarom wij een workshoptraject ontwikkelden, waarbij we via mindfulness en open communicatie streven naar een betere balans en een hogere veerkracht.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x