ik schrijf me in voor

workshops sociale media: LinkedIn en Facebook

Leer hoe je kan scoren met LinkedIn en meer omzet genereren via Facebook!

Lees meer keyboard_arrow_right

Verkopen op hoog niveau

Verkopen op hoog niveau betekent weten hoe de klant wilt benaderd worden. Je leert de juiste vragen te stellen om sneller te weten te komen wat de klant wil.

Lees meer keyboard_arrow_right

Assertief communiceren

Opkomen voor jezelf, durven neen zeggen, je mening uiten zonder te kwetsen. Door het gebruik van ‘ja maar…’, hoort men enkel de ‘ja’ en zit je opgeschept met dingen dat je niet wilt.Tijd hebben voor mekaar zodat beide partijen luisteren naar elkaar en… wat doe je als iemand in emotie schiet. In deze cursus krijg je een plateau van tools aangereikt dat je kan gebruiken om efficiënter te communiceren.

Lees meer keyboard_arrow_right

Salestechnieken

​Door de woordenvloed van de verkoper, gaat de klant vluchten. Een verkoper die de aankoopbehoefte niet kan detecteren maar de klant overdondert met verkoopmotieven die niet afgestemd worden op de klant, zorgt ervoor dat de klant niet koopt.

Lees meer keyboard_arrow_right

DiSC kleurentraining

De DiSC kleurentraining is een wetenschappelijk onderbouwde persoonlijkheidstest, die gebaseerd is op de psychologische voorkeur van 4 soorten gedragsstijlen. Deze worden voorgesteld door 4 kleuren : rood (dominant), geel (invloedrijk), groen (stabiel) en blauw (conscentieus). Niet iedereen heeft de 4 kleuren in zich maar heeft wél meestal 1 voorkeursstijl. Deze voorkeur bepaalt onze manier van doen, denken, communiceren en werken. Het bepaalt ons gedrag, maar ook onze houding ten opzichte van anderen.

Lees meer keyboard_arrow_right

Verbale agressie

Omgaan met verbale agressie

Lees meer keyboard_arrow_right

Klachtenbehandeling

Hoe ga ik om met klachten en tegenwerpingen?

Lees meer keyboard_arrow_right

Conflicthantering en bemiddeling

Omgaan met conflicten, meningsverschillen, spanningen. Hoe kan ik op een assertieve manier en zonder aanvallend over te komen omgaan met deze situaties?

Lees meer keyboard_arrow_right

Leiding geven

Leiding geven is niet vanzelfsprekend. Hoe motiveert u uw werknemers? Hoe zorgt u ervoor dat er een goede werksfeer ontstaat? Dit traject zorgt ervoor dat u niet alleen de kennis opdoet, maar het ook in de vingers krijgt door oefening.

Lees meer keyboard_arrow_right

Presentatietechnieken

Voor velen is het geven van een presentatie of het toespreken van een groep een stressvolle aangelegenheid. Dankzij deze opleiding ontpop je jezelf tot een begeesterd spreker en leer je in te spelen op onverwachte situaties.

Lees meer keyboard_arrow_right

Social media video marketing - startersmodule

Hoe springt u eruit en zorgt u ervoor dat uw social media kanalen de klant kunnen overtuigen uitgerekend voor u te kiezen?

Lees meer keyboard_arrow_right

Communicatief salestraject

Sterk, professioneel en vriendelijk overkomen bij uw klant doet wonderen! Bewust omgaan met het totaalplaatje van ‘wat u zegt’, ‘hoe u het zegt’ en ‘hoe u overkomt bij de klant’ is van cruciaal belang om een langdurige klantrelatie op te bouwen!

Lees meer keyboard_arrow_right

DiSC training

Lees meer keyboard_arrow_right

Mindful communicatie

Lees hier waarom wij een workshoptraject ontwikkelden, waarbij we via mindfulness en open communicatie streven naar een betere balans en een hogere veerkracht.

Lees meer keyboard_arrow_right

Customer centricity 4 daagse

Leer in vier dagen de taal van je klant te spreken!

Lees meer keyboard_arrow_right

workshops social media: LinkedIn en Facebook

Leer scoren met LinkedIn en meer omzet genereren met Facebook!

Lees meer keyboard_arrow_right

Mindful communicatie INFOSESSIE

Via mindfulness en open communicatie naar een hogere veerkracht en betere balans. Ontdek alle details tijdens onze gratis info sessie op 9 januari 2020!

Lees meer keyboard_arrow_right

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x