Workshop social media: meer omzet met Facebook

INTRODUCTIE

De komst van sociale media heeft de marketing van bedrijven voorgoed veranderd.

Facebook is het marketingkanaal bij uitstek voor B2C. Het is een perfect hulpmiddel om de bekendheid van je merk, product of diensten te verhogen, je merk- of productnaam wordt herkend en zal top-of-mind blijven.

Echter, de meeste ondernemers hebben het probleem dat ze vaak niet weten wat juist te posten. Een 8 weken contentkalender is wel handig om toe te passen en zeer tijdsbesparend en een planning geeft houvast!


DOELSTELLING

Leer voor jouw onderneming en specifieke doelgroep de maximale voordelen uit Facebook te halen!


INHOUD

  • Hoe je Facebookpagina de juiste look & feel geven dat jouw doelpubliek aanspreekt?
  • Hoe je doelpubliek bereiken en hen vertellen wat zij willen weten versus wat jij wil vetellen?
  • Hoe ga je stories maken op je Facebookpagina en vooral welke content?
  • Hoe een 8 weken contentkalender op te stellen kant en klaar
  • Hoe een Facebookpixel plaatsen op je website en daar de nodige statistieken uithalen?
  • Hoe een goede Facebookadvertentie te maken?

Ook bij deze opleiding geldt dat het theoretische gedeelte kort blijft. Neem dus zeker laptop en smartphone mee om meteen volop aan de slag te kunnen gaan! 


PRAKTISCHE INFO

  • WANNEER: donderdag 5 december 2019
  • TIJDSTIP: van 11:00u tot 18:00u
  • INVESTERING: na tussenkomst van de KMO portefeuille bedraagt uw investering slechts €240 excl BTW. Deze gunstige prijssetting maakt het interessant om ook je eventuele medewerkers mee te laten aansluiten!
  • LOCATIE: De Social Media Madam, Van Schoonbekestraat 138, 2018 Antwerpen
  • Lunch, syllabus en koffiepauze worden gratis voorzien


DOCENT

Jacky De Forté is dé social media madam. Haar missie bestaat er uit om bedrijven wegwijs te maken in de krachtige wereld van sociale media. In samenwerking met LifeKompas geeft zij een intensieve social media opleiding, bedoeld voor bedrijven die met sociale media willen starten of die al actief zijn op sociale media, maar hier nog geen uitgewerkte strategie voor hebben. Dankzij een mix van theorie en oefeningen, maken we hier het verschil.



Workshop social media: meer omzet met Facebook

Verkopen op hoog niveau

Je verkoopgesprek zo afstemmen op de aankoopmotieven van je klant. Als je de klant bestookt met verkoopmotieven die niet matchen met zijn aankoopmotieven, dan ben je je klant aan het vervelen. Hier leer je dit echt af te stemmen rekening houdend met zijn DiSC voorkeursgedragsstijl.

Lees meer keyboard_arrow_right

Assertieve communicatie

Heb jij ook moeite met 'neen' zeggen en geraak je steeds opgezadeld met extra taken? Je leert je grenzen te stellen maar wel met respect voor de ander en rekening houdend met de relatie op lange termijn. In deze module leer je de juiste communIcatietools te gebruiken op het juiste moment.

Lees meer keyboard_arrow_right

Salestechnieken

Niet opdringerig overkomen maar toch verkopen... een utopie? Toch niet! Hier leer je hoe je verkoopgesprek een aangename communicatie wordt met de klant. Je zorgt ervoor dat je de klant begrijpt, geen monoloog afsteekt en het juiste product, of zelfs meer producten als oplossing kan voorstellen.

Lees meer keyboard_arrow_right

DiSC

Ontdek tijdens onze DiSC training welke successen er te behalen zijn wanneer we ons gedrag en onze communicatie kunnen aanpassen aan die van anderen! Leer niet alleen om collega's of klanten beter te begrijpen, maar ook om slim in te spelen op de onderlinge verschillen in gedrag.

Lees meer keyboard_arrow_right

DiSC (version Française)

DiSC est un système basé sur des préférences psychologiques.Tout le monde n'a pas les 4 couleurs en soi, mais a généralement 1 style préféré. Cette préférence détermine notre façon de penser, de communiquer et de travailler.

Lees meer keyboard_arrow_right

Verbale agressie

Klanten zijn de dag van vandaag mondiger, verbaal sterker en zelfs agressief. Hier leer je omgaan met die verbale agressie om een heel eenvoudige manier. Deze module is een doe-module, omdat telkens weer verbale agressiviteit je overvalt.

Lees meer keyboard_arrow_right

Klachtenbehandeling

Verstomd staan door een agressieve uitval van een klant met een klacht... het zal je maar overkomen. Nochtans bestaat er een heel simpele manier voor, maar je moet deze je eigen maken. In deze module, een echte doe-module, leer je deze techniek onder de knie te krijgen.

Lees meer keyboard_arrow_right

Conflicthantering en bemiddeling

Omgaan met conflicten, meningsverschillen, spanningen. Hoe kan ik op een assertieve manier en zonder aanvallend over te komen omgaan met deze situaties?

Lees meer keyboard_arrow_right

Leiding geven

Een team aansturen en alle neuzen in dezelfde richting krijgen is niet evident. Differentiëren op basis van uw medewerkers, zowel qua feedback als taakverdeling is een must. Daarenboven je stijl van leidinggeven aanpassen aan de motivatie en competenties van ieder, leer je hier in deze module.

Lees meer keyboard_arrow_right

Presentatietechnieken

Voor velen is het geven van een presentatie of het toespreken van een groep een stressvolle aangelegenheid. Dankzij deze opleiding ontpop je jezelf tot een begeesterd spreker en leer je in te spelen op onverwachte situaties.

Lees meer keyboard_arrow_right

Vergadertechnieken

"Time is money" en vergaderingen zijn vaak een bron van ergernis. Deze opleiding leert jou om dit bij de bron aan te pakken.

Lees meer keyboard_arrow_right

Time management

"Time is money" en vrije tijd is goud waard. Velen onder ons ervaren dat op het einde van de dag amper de helft gerealiseerd werd van wat gepland stond. Deze opleiding leert je zeer specifiek de oorzaken daarvan te detecteren én aan te pakken.

Lees meer keyboard_arrow_right

Efficiënt netwerken

Vlot, efficiënt en met plezier netwerken om duurzame relaties op te bouwen is een essentiële vaardigheid voor elke ondernemer!

Lees meer keyboard_arrow_right

Onderhandelingstechnieken

Er is sprake van succesvol onderhandelen wanneer beide partijen het gevoel hebben een win-win situatie behaald te hebben. Als je niet weet wat je tegenpartij wilt bekomen, bemoeilijkt dat je onderhandeling. Je leert ook de verschillende onderhandelingsstrategieën toe te passen in verschillende situaties.

Lees meer keyboard_arrow_right

Respectvol beïnvloeden

Een vijand kan je niet voor je kar spannen... maar wie dan wel? Hier leer je dat als je vijanden creëert je je doel niet bereikt. Hoe maak ik van mijn gesprekspartner een bondgenoot, om hem dan respectvol te beïnvloeden.

Lees meer keyboard_arrow_right

Problem solving

Deze opleiding is niet gericht op problemen met mensen, maar wel hoe een beslissing te nemen volgens een rationele denkwijze. We analyseren het probleem, berekenen de impact en de gevolgen van een mogelijke oplossing en komen zo tot een zeer resultaatgerichte oplossing volgens de methode van Kepner en Tregoe.

Lees meer keyboard_arrow_right

Telefonische prospectie

Vaak staan mensen weigerachtig tegenover telefonische prospectie. Doch is dit een heel sterk middel om te prospecteren. Door heel eenvoudige tips en tricks leer je in deze praktijkgerichte module hoe je het best 'binnenkomt' bij je prospecten.

Lees meer keyboard_arrow_right

Social media video marketing - vervolgmodule

Ben je al een 'krak' in social media, maar wil je de finesse onder de knie krijgen... deze module geeft je diepgaandere tips en tricks om nog efficiënter volgers te bekomen, ambassadeurs te verkrijgen, en meer potentiële klanten te werven.

Lees meer keyboard_arrow_right

Workshop social media: scoren met LinkedIN

Leer LinkedIn inzetten bij het behalen van uw commerciële successen!

Lees meer keyboard_arrow_right

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x